تاپر کیک پاییزی کد 148

  • جنس تاپر: چوبی
  • نوع چاپ تاپر: لمینت
  • مقاوم در برابر آب: بله
  • مقاوم در برابر ضربه: بله
شناسه محصول: autumn-148 دسته: , , برچسب:

زمان تحویل سفارش: 3 تا 7 روز کاری

22,000 تومان

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ضمانت اصالت کالا

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

7 روز گارانتی بازگشت وجه

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

با آمدن زمزمه های برگ ریزان و نسیم خنک پاییز، بهترین روش برای استقبال از این فصل و جشن های پاییز، اضافه کردن یک اثرهنری به کیک های شیرین جشن های شما با استفاده از تاپر کیک های فروشگاه ماست. ساخته شده از چوب با کیفیت، تاپر کیک پاییزی درست مثل یک تاج بر سر کیک شما خواهد نشست. شما با این تاپر میتونید جلوه ای خاص به پذیرایی پاییزیتون ببخشید.

جنس این تاپر از چیه؟

تاپر کیک پاییزی فروشگاه ما از چوب با دوام و بهترین مواد اولیه تهیه و تولید شده. این تاپر جذاب علاوه بر اینکه مقاومت بسیار بالایی داره، دارای بافتی زیبا و طبیعیه که به وضوح نشون دهنده کیفیت و دقت در ساخت این محصوله. کات مات به شما عزیزان این اطمینان رو میده که در ساخت تاپر های این مجموعه بهترین مواد اولیه بکار برده شده تا خیال شما از کیفیت و دوام این تاپر ها راحت باشه. شما عزیزان میتونید با خیال راحت از کیفیت این تاپر ازش استفاده کنید.

چرا باید این تاپر رو خرید؟

این تاپر کیک یک اثر هنریه که هم به سبک زندگی سالم احترام میزاره و همم میتونه براتون خاطره های جدید و زیبا بسازه. این تاپر با توجه به ظاهر زیبا و شیکی که داره میتونه تاثیر بسیار زیادی در زیباسازی کیک شما داشته باشه. به طور کلی میتونیم بگیم که این تاپر نقش بسیار پررنگی رو میتونه در متمایزسازی کیک شما ایفا کنه. فروشگاه ما به شما عزیزان این اطمینان رو میده که این تاپر از بهترین مواد اولیه و با بهترین کیفیت ساخته شده. شما عزیزان و به خصوص عزیزانی که در شهر کرج ساکن هستید میتونید این تاپر زیبا و جذاب رو همین الان از فروشگاه ما خریداری کنید.

ویدئو و کیفیت تاپر کیک پاییزی؟

در ویدئو زیر کیفیت تاپر کیک پاییزی رو میتونید ببینید.

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تاپر کیک پاییزی کد 148”

22,000 تومان