تاپر کیک یلدایی کد y11

  • جنس تاپر: چوبی
  • نوع چاپ تاپر: لمینت
  • مقاوم در برابر آب: بله
  • مقاوم در برابر ضربه: بله
شناسه محصول: yalda-y11 دسته: , , برچسب:

زمان تحویل سفارش: 3 تا 7 روز کاری

22,000 تومان

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ضمانت اصالت کالا

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

7 روز گارانتی بازگشت وجه

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

با این تاپر کیک جداب و دوست داشتنی به استقبال شب یلدا بروید و این جشن باستانی را با این تاپر کیک چوبی خاص و زیبا به یک شب به یاد ماندنی تبدیل کنید. تاپر کیک یلدایی با الهام از شکوه و رنگ آمیزی طولانی ترین شب سال، یک اثر هنری است که به هر کیکی جلوه ای منحصر به فرد می بخشد. شما عزیزان و به خصوص عزیزانی که ساکن شهر کرج هستید میتونید این تاپر زیبا و جذاب رو از فروشگاه ما خریداری کنید.

جنس این تاپر از چیه؟

تاپر کیک یلدایی فروشگاه ما از چوب با دوام و بهترین مواد اولیه تهیه و تولید شده. این تاپر جذاب علاوه بر اینکه مقاومت بسیار بالایی داره، دارای بافتی زیبا و طبیعیه که به وضوح نشون دهنده کیفیت و دقت در ساخت این محصوله. کات مات به شما عزیزان این اطمینان رو میده که در ساخت تاپر های این مجموعه بهترین مواد اولیه بکار برده شده تا خیال شما از کیفیت و دوام این تاپر ها راحت باشه. شما عزیزان میتونید با خیال راحت از کیفیت این تاپر ازش استفاده کنید.

چرا باید این تاپر رو خرید؟

انتخاب این تاپر کیک تنها نشون دهنده سلیقه شما در جزئیات نیست. بلکه نشون دهنده ارزشیه که شما برای آداب و سنت ها قائل هستید. شب یلدا نماد آغاز زندگی نو، بلندی شب و گرمی دورهمی های شماست. این شب با شکوه مسنحق زیبایی هایی هست که از جنس ماندگاری و خاطره سازیه. تاپر کیک یلدایی قطعا یکی از بهترین گزینه های شما برای این شب با شکوه خواهد بود. کات مات به شما این اطمینان رو میده که این تاپر کیک زیبا، زینت بخش لحظات شیرین شما در این شب باشکوه خواهد بود.

ویدئو و کیفیت تاپر کیک یلدایی؟

در ویدئو زیر کیفیت این تاپر رو میتونید ببینید.

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تاپر کیک یلدایی کد y11”

22,000 تومان