مقالات

تاپر کیک از کجا بخرم؟

تاپر کیک از کجا بخرم ؟

یکی از بهترین راه ها برای تزیین کردن کیک تولد استفاده از تاپرها است. با خرید تاپر کیک تولد می توانید در اسرع وقت و با کمترین امکانات مورد نیاز، کیک خود را به زیباترین شکل تزیین کنید. است. به این ترتیب دیگر نیاز نیست بایت اینکه در تزیین کردن کیک مهارت و تجربه ندارید نگرانی داشته باشید. با استفاده از این تاپرها می توانید جلوه زیبایی به کیک خود ببخشید.

انواع تزئینات کیک

روش های مختلفی برای تزئین یک کیک وجود دارد که برخی از آن ها عبارتند از: تزئینات خامه ای، تزئینات شکلاتی، تزئینات میوه ای و استفاده از مواردی همچون شمع ها و تاپرهای کیک.

انواع تاپرکیک:

تاپر انواع مختلفی بر اساس موضوع دارد. تاپر دخترانه، تاپر پسرانه، تاپر عاشقانه، تاپر ولنتاین، تاپر عروسی، تاپر تولد، تاپر سال نو، تاپر یلدا ، تاپر روز پدر، تاپر کارتونی ، تاپر جشن تعیین جنسیت و… . همه این انواع تاپر را می‌توانید در سایت کات مات تهیه کنید .

در ادامه توضیح کوتاهی برای تاپرهایی که میتوانید در مناسبت های مختلف استفاده کنید داده شده است  :

  1. تاپر کیک عاشقانه : این تاپرها پیام رسان داستان عشق شما هستن. همونطور که کیک، قلب مراسم‌های شما رو میسازه، تاپرهای چوبی با ظرافت، بر روی کیک ها تاج گذاری می‌کنن و دلبستگی شما رو به تصویر میکشن.
  2. تاپر کیک تعییین جنسیت : به جرات میتونیم بگیم که مراسم های تعیین جنسیت به یک نقطه عطف در مراسم ها و جشن های خانوادگی تبدیل شدن. تاپر تعیین جنسیت نه تنها زیبایی و جذابیت رو به کیک شما اضافه می کنه. بلکه این تاپرهای تعیین جنسیت بیان کننده داستان و احساسی هستن که والدین میخوان در این لحظه خاص به اشتراک بزارن.
  3. تاپر کیک تولد : از بین این تزئینات میتونیم بگیم که تاپر تولد از جایگاه ویژه ای برخورداره. تاپر کیک تولد نه تنها یه عنصر تزئینی، بلکه یه نماد از یه داستان منحصر به فرد برای جشن هاست.

خرید تاپر کیک :

اینکه تاپر کیک از کجا بخرم نیاز به دو ویژگی تنوع بالا و قیمت مناسب است که یک تولیدی موفق با خوش سابقه هر دو را برای شما فراهم کرده است تا با لذت خرید کنید و این حس خوب را به دیگران هم پیشنهاد دهید.

برای خرید تاپر کیک، شما می‌توانید از منابع مختلف زیر استفاده کنید:

  1. فروشگاه‌های آنلاین:

– دیجی‌کالا: این سایت محصولات متنوعی در زمینه تزئین کیک و شیرینی ارائه می‌دهد.

– ترب: یک موتور جستجوی کالا است که می‌توانید قیمت و موجودی تاپرهای کیک را در فروشگاه‌های مختلف مقایسه کنید.

کات مات: این سایت محصولات متنوعی برای تزیین کیک و شیرینی  با مناسبت های مختلف ارائه می دهد.

  1. اینستاگرام:

– بسیاری از صفحات اینستاگرامی به فروش محصولات تزئینی و دست‌ساز از جمله تاپر کیک می‌پردازند. با جستجوی هشتگ‌هایی مانند #تاپر_کیک و یا #تزئین_کیک می‌توانید صفحات مرتبط را پیدا کنید.

  1. فروشگاه‌های حضوری:

– فروشگاه‌های لوازم قنادی: در این فروشگاه‌ها معمولاً انواع مختلفی از تاپرهای کیک موجود است.

– بازارهای محلی: مانند بازار تجریش در تهران یا بازارهای محلی دیگر که محصولات تزئینی و لوازم تولد را عرضه می‌کنند.

– فروشگاه‌های اختصاصی کیک و شیرینی: برخی از این فروشگاه‌ها تاپرهای کیک را نیز به فروش می‌رسانند.

سخن پایانی

تاپرها بیان کننده داستان و شخصیت هایی هستن که در بین ما جایگاه ویژه‌ای دارن. این تاپرها نه تنها میتونن کیک شما رو زیبا کنن بلکه میتونن خاطره‌ای به یاد موندنی هم برای شما بسازن. با توجه به نیاز و سلیقه خود می‌توانید از این منابع برای خرید تاپر کیک استفاده کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید